............................................ LİSESİ
20.. – 20.. EĞİTİM ÖĞRETİM YILI
ÖDEV İZLEME FORMU
ÖĞRENCİNİN
ADI - SOYADI
OKUL NO
SINIFI
DERSİN ADI
ÖDEVİN KONUSU
ÖDEVİN VERİLİŞ TARİHİ ..... / ..... / .......
ÖDEVİN TESLİM TARİHİ ..... / ..... / .......
ÖĞRENCİYE ÖNERİLEN KAYNAKLAR
1.
2.
3.
4.
5.
ÖĞRENCİ - ÖĞRETMEN GÖRÜŞMELERİ
GÖRÜŞME TARİHİ KONUŞULAN KONU ÖZETİ Öğretmenin İmzası
1 .. / ... / 200..
2 .. / ... / 200..
3 .. / ... / 200..
4 .. / ... / 200..
5 .. / ... / 200..
Öğrencinin Ödev Hakkındaki Görüşleri : .............................................................................................................
....................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................
ÖDEVİN DEĞERLENDİRİLME ESASLARI
A - Ödevin Tertip ve Düzeni ........ Puan
B - Araştırma ve Kaynak Seçimi ....... Puan
C - Ödevin İçeriği ....... Puan
D - Ödevin Sonucu, İyi Anlaşılıp Anlaşılmadığı ....... Puan
E - Öğretmenle İletişim ....... Puan
F - Zamanında Teslim ....... Puan
TOPLAM ....... Puan
ÖĞRENCİNİN İMZASI ÖĞRETMENİN İMZASI
14 Aralık 2010 Salı
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
2020-2021 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA PROGRAMI
2020-2021 yılında hazırlanması gereken rehberlik çerçeve programı genel yerel ve özel yerel hedefler doğrultusunda planlanmas...
-
3- OTOBİYOGRAFİ : Bireyin kendi hayatını kendisinin anlatmasına dayanan bir tekniktir. Bu yolla toplanacak bilgiler anket, ...
-
ROL DAĞITIM TEKNİĞİ : Kimdir Bu? Tekniği gibi öğrencilerin belirgin özelliklerini dolaylı yolla ortaya çıkarmaya yarayan bir...
-
Bell Uyum Envanteri : Bireyin uyum düzeyini belirlemek üzere geliştirilen bu testin iki formu bulunmaktadır. Formun birisi lise ve üniversit...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder