14 Aralık 2010 Salı

ÖĞRENCİ TANIMA FORMU

ÖĞRENCİ TANIMA FORMU

ÖĞRENCİ HAKKINDA GENEL BİLGİLER :

Okul No’su :................................................................................... Ev Tel:...................................................
Adı-Soyadı :................................................................................... İş Tel :..................................................
Doğum Yeri ve tarihi :.................................................................................. Cep Tel:..................................................
Cinsiyeti :...................................................................................
Baba Adı ve Adresi :......................................................................................................................................................................
Velisi ve Adresi :......................................................................................................................................................................
Fişin Doldurulduğu
Öğretim Yılı : ____________________ _____________________ _____________________ ____________________ ____________________
Sınıf Öğretmeni : ____________________ _____________________ _____________________ ____________________ ____________________
Sınıf ve Şubesi : ____________________ _____________________ _____________________ ____________________ ____________________
ÖĞRENCİNİN GENEL SAĞLIK DURUMU
ÖĞRETİM YILI: ......../........ ......../........ ......../........ ......../........ ......../........
Boyu
Ağırlığı
Geçirdiği hastalıklar ve izleri
Aldığı hastalık raporları
Uygulanan aşılar
Gözlerinden rahatsızlığı var mı?
Kulaklarından rahatsızlığı var mı?
Konuşma güçlüğü var mı?
Bedeni arızası var mı?
Evleri sağlık şartlarına uygun mu?
Ailenin beslenme durumu nasıldır ?
Öğrencinin diş sağlığı nasıldır?
Öğrencide irsî hastalıklar var mı?
AİLENİN EKONOMİK VE KÜLTÜREL DURUMU
Babası sağ mı?
Babası öz mü?
Babasının öğrenimi?
Babasının mesleği
Annesi sağ mı?
Annesi öz mü?
Annesinin öğrenimi
Annesinin mesleği
Ailenin aylık geliri
Ev kendilerinin mi?
Çalışma odası var mı?
Ev kaç odalıdır?
Evde kaç kişi barınıyor?
Ailede geçimsizlik var mı?
Varsa sebepleri nelerdir?
...../...../.......... ...../...../.......... ...../...../.......... ...../...../.......... ...../...../..........
Öğrenci baskı ve tesir altında mıdır?
Öğrenciye muntazam harçlıkverilirmi?
Öğrenci bir işte çalışıyor mu?
Kardeşler arasında ayrım yapılır mı?
ÖĞRENCİNİN İLGİ VE YETENEKLERİ
Okula devam durumu
En çok sevdiği ve beğendiği dersler
Sevmediği ve başaramadığı dersler
Ders dışı okuma alışkanlığı var mı?
Boş zamanlarındaki ilgileri
Çalıştığı eğitici kollar
Okul dışında çalıştığı işler
Belirgin yetenekleri
ÖĞRENCİNİN SOSYAL DURUMU VE KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ
Sosyal etkinliklere katılır mı?
Arkadaşları tarafından sevilir mi?
Sorumluluklarını bilir mi?
Arkadaşlığı uzun süreli midir?
Kendine güveni fazla mıdır?
Kendisine güvenilir mi?
İçine dönük müdür?
Grupta önderlik yapabilir mi?
Başkalarının yardımına ihtiyaç duyar mı?
Başkalarının haklarına saygılı mı?
İsteklerini zorla kabul ettirmekister mi?
Çok çabuk arkadaş edinebilir mi?
Yalan söyler mi?
Hırsızlık yapar mı?
Aşırı kıskançlıkları var mı?
Sık sık kavga eder mi?
Sık sık şikayet eder veya edilir mi?
Sürekli üzüntüleri var mı?
Belirgin korkuları var mı?
Başladığı işi sonuna kadar götürür mü?


İnsan kişiliğinin temelleri öğrencilikte atılır. Öğrencinin her davranışının bir anlamı ve belirli nedenleri vardır.
Öğrenci hakkında gelişi güzel hükümler vermek oldukça sakıncalıdır.

SINIF ÖĞRETMENİNİN ÖĞRENCİ HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ VE GÖZLEMLERİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2020-2021 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA PROGRAMI

               2020-2021 yılında hazırlanması gereken rehberlik çerçeve programı genel yerel ve özel yerel hedefler doğrultusunda planlanmas...