14 Aralık 2010 Salı

SÜREÇLER (KRİTER 5) ANKET FORMU

SÜREÇLER (KRİTER 5) ANKET FORMU
Elinizdeki anket okulumuz bünyesinde yürütülen Toplam Kalite Çalışmaları kapsamında SÜREÇLER ile ilgili konular hakkında veri toplamaya yönelik olarak hazırlanmıştır.
Vereceğiniz görüş ve öneriler mevcut liderliğin değerlendirilip ihtiyaç duyulan iyileştirmelerin yapılabilmesi için çok önemlidir. Araştırmanın geçerliliği ve güvenirliği açısından samimi görüş ve öneriler verebilmeniz için sizden isim yazmanız beklenmemektedir. Bu çalışmadan elde edilen verilerin başka bir araştırma için kullanılmayacağını belirtir,sağlayacağınız katkılar için teşekkür ederiz.
5. Kriter Ekibi

KİŞİSEL BİLGİLER

33. Göreviniz: (.............................)
34. Çalıştığınız Şube (..............................)
35. Cinsiyetiniz: 1.( ) Kadın 2. ( ) Erkek
36. Yaşınız: 1.( ) 30 yaş ve daha az 4.( ) 41-45 yaş arası
2.( ) 31-35 yaş arası 5.( ) 45 yaş ve üstü 3.( ) 36-40 yaş arası

37. Memuriyet Kıdeminiz: 1.( ) 5 yıl veya daha az 4.( ) 16-20 yıl arası
2.( ) 6-10 yıl arası 5.( ) 21-25 yıl arası 3.( ) 11-15 yıl arası
38. Halen Bulunduğunuz görevdeki kıdeminiz:
1.( ) 5 yıl veya daha az 4.( ) 16-20 yıl arası
2.( ) 6-10 yıl arası 5.( ) 21-25 yıl arası 3.( ) 11-15 yıl arası
39. Eğitim Durumunuz:
1. ( ) Önlisans 2. ( ) Lisans 3. ( ) Yüksek Lisans 4. ( ) Doktora
40. Okulumuzda görev almadan önce katıldığınız Hizmet İçi Eğitim çalışmaları var mı? Varsa sayısı :
EVET VAR ( ) HAYIR YOK ( )
9. Okulumuzda göreve başladıktan sonra katıldığınız Hizmet İçi Eğitim çalışmaları var mı?Varsa sayısı:
EVET VAR ( ) HAYIR YOK ( )


KATILMA DERECENİZ
çok Oldukça orta az hiç
1. Politika ve stratejilerin yaşama geçirilmesini sağlayacak kilit süreçler tasarlanmıştır. 1 2 3 4 5
2. Süreç ölçümleri kullanılmaktadır,performans hedefleri belirlenmiştir. 1 2 3 4 5
3. Kademeli ve sıçramalı iyileştirme yöntemleri tanımlanmış ve öncelikler belirlenmiştir. 1 2 3 4 5
4. Çalışanların,müşterilerin ve işbirliği yapılan kurumların yaratıcı ve yenilikçi yeteneklerinden yararlanılır. 1 2 3 4 5
5. Yeni süreç tasarımları,çalışma felsefeleri ve teknolojileri ortaya çıkarılır ve bunlardan yararlanılır. 1 2 3 4 5
6. Değişiklikleri uygulamak amacıyla uygun yöntemler oluşturulur. 1 2 3 4 5
7. Müşterilerin gelecekteki gereksinimleri ve beklentileri doğrultusunda ürün ve hizmetler zenginleştirilir. 1 2 3 4 5
8. Müşterilerin memnuniyeti için işbirliği yapılan kurumlarla yeni ürünler geliştirilir. 1 2 3 4 5
9. Ürün ve hizmetler müşterilere sunulur. 1 2 3 4 5
10. Şikayetler dahil olmak üzere güncel iletişimden elde edilen geri bildirimler değerlendirilir. 1 2 3 4 5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2020-2021 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA PROGRAMI

               2020-2021 yılında hazırlanması gereken rehberlik çerçeve programı genel yerel ve özel yerel hedefler doğrultusunda planlanmas...